امـروز : شنبه 29 ارديبهشت 1403
تاریخ : جمعه 5 مهر 1398
کد 18349

پازل ضد ایرانی آمریکا و اروپا، با راهبرد مقاومت شکست میخورد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مقابله با پازل آمریکایی و اروپایی علیه ملت ایران تنها با مقاومت ممکن است و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ مسئولان باید در مواضع مقاومت خود بایستند و عقب‌نشینی نکنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز با اشاره به هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تقدیر از مواضع غیرتمندانه رئیس جمهوری در این نشست گفت: استفاده از راهبرد مقاومت تنها راه پیروزی ملت ایران در برابر دشمن است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه هر جا ما مقاومت کردیم پیروز شدیم و هر جا با هر توجیهی عقب نشینی کردیم چیزی جز شکست بدست نیاوردیم، به مسئولان توصیه کرد در مواضع مقاومت خود بایستند و عقب‌نشینی نکنند.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامیدی در بین مردم انجام می دهد، اظهار داشت: اگر امید نباشد هیچ کار بزرگی انجام نمی‌شود و همه باید از ناامید کردن مردم پرهیز کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری با ایشان، گفت: ایشان در این دیدار بر استمرار پیشرفت کشور، توکل بر خدا، ایستادگی و مقاومت، امید به آینده، اعتماد به جوانان، وحدت و انسجام آحاد مردم به ویژه نیروهای انقلابی، حمایت از تولید داخلی، قطع امید از بیگانگان و تقویت عزم اراده مردم تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با یادآوری سناریوسازی آمریکا در خصوص حمله ایران به تاسیسات نفتی عربستان خاطرنشان کرد: آمریکا با طرح این ادعا می‌خواهد به ظلم و ستم‌های خود سرپوش بگذارد.

امام جمعه تبریز در ادامه با طرح تذکر انتخاباتی به نامزدهای احتمالی و افراد واجد شرایط برای رأی دادن گفت: نمایندگان مجلس باید در برابر تخلفات بی تفاوت نباشند.

امام جمعه تبریز افزود: براساس بیانات امام راحل وکلای ملت باید در رسیدگی به تخلفات با کمال جدیت رفتار و عمل کنند‌.

خطیب نماز جمعه تاکید کرد: در انتخاب نمایندگان مجلس باید به کسانی رأی دهیم که در برابر مردم متواضع باشند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه خطبه ها با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام یافته در طول هفته گذشته از اجرای سرود شهید تجلایی در سنگ فرش تربیت و پارک ائل گلی تبریز ، سازماندهی فعالان اربعین، رونمایی از کتاب آب هرگز نمیمیرد تقدیر کرد.

بازگشایی مدارس موضوع دیگر طرح شده در خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز بود که نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر ارتباط مستمر اولیای دانش آموزان با مربیان مدرسه گفت: ارتباط سالم بین خانه و مدرسه می تواند در تربیت دانش آموزان بسیار موثر باشد و در این ارتباط باید آموزش و پرورش برای هدایت و کنترل آینده سازان کشور اقدامی جهادی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تبریز در ادامه سلسله بحث امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغ دین در جامعه گفت: برای جذب مردم در بحث فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از خدا کمک گرفت چرا که خداوند محبت و مودت را در قلب انسان قرار میدهد.

امام جمعه تبریز با تبیین شرایط امر به معروف و نهی از منکر گفت: این فریضه را باید از نزدیکان خود شروع کنیم و علاوه بر رعایت افراد ضعیف باید هم منطقی صحبت کنیم و هم منطق دیگران را قبول کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه با بیان اینکه افراد مبلغ باید تمام تلاششان رساندن پیام الهی باشد تصریح کرد: کسی که تبلیغ دین میکند باید خدا ترس باشد و از هیچ کس به غیر خداوند ترسی نداشته باشد./*

  • نوشته شده
  • در جمعه 5 مهر 1398
  • ساعت 17
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh