امـروز : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
تاریخ : يکشنبه 8 خرداد 1401
کد 24540

پیام نماینده ولی فقیه به مناسبت رونمایی از شهرک پهپادی ارتش

با دلی شاد و قلبی آکنده از غرور کلام فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را مرور می کنیم که فرموده اند « ارتش در چشم مردم ایران، عزیز است.
باسمه تعالی

برادر ارجمند امیر لشکر موسوی 
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران


با سلام و تحیّات
با دلی شاد و قلبی آکنده از غرور کلام فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را مرور می کنیم که فرموده اند « ارتش در چشم مردم ایران، عزیز است.
درود بر وفاداری بی‌نظیر این عزیزان به ملت، آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و سلام بر 46 هزار آلاله به خون غلطیده ارتش.
سلام بر ارتشیان سلحشور که با نمایش اقتدار و بالندگی خود در پایگاه پهپادی راهبردی ۳۱۳ و رونمایی از شهرکی زیرزمینی که انواع پهپاد‌های رزمی، شناسایی و انهدامی مسلح به سامانه‌های موشکی و بمب‌های بومی و سامانه‌های جنگ الکترونیک را در خود جای داده است، دشمنان را بار دیگر در بُهت فرو برده است.
این توسعه قدرت و ارتقاء توان بازدارندگی، مقاومت اسطوره‌ای و دفاع مقدس در برابر توطئه‌ها؛ بخشی از راهبرد پهپاد‌های بومی و ایرانی با انواع مهمات کاربرد‌ی است که با هم افزایی نیروهای ارتشی، کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و همکاری شرکت‌های دانش بنیان در پایگاه ۳۱۳ به منصه ظهور رسیده است.
آری قلب کوه های غربی ایران تنها گوشه ای از توان پهبادی و موشکی یک ارتش منظم، محکم و منضبط را به رخ دنیا کشید و به همگان فهماند فرزندان پاکباخته در این مرز پرگهر عملیاتی تر از همیشه سلاح شان اُبهت پوشالی دشمنان را نشانه گرفته است.
ارتش الهی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران اینبار در پایگاه پهپادی ۳۱۳ با بیش از یکصد فروند پرنده بدون سرنشین؛ با پرچم داری پهباد راهبردی کمان 22 که بُردی حدوداً 2 هزار کیلومتر دارد و موشک کروز 200 کیلومتری را حمل میکند و همچنین با ابابیل ۵ و فطرس و کرار و موشک‌های رهگیر و هوا به سطح به رویارویی اصحاب فیل آماده شده است.
نخبگان جنگ های ترکیبی در ارتش قهرمان ما با درک دقیق نیازهای نبردهای نوین آینده با موشک «حیدر۱»  برای افزایش برد کمان ۲۲ و اجرای عملیات دورایستا و پهپاد کروز «حیدر۲» برای افزایش برد و توان عملیاتی پهپادی صحنه ای دیگر از کارآمدی به روز خود را آشکار ساختند تا در وقت ضرورت با ایمان قلبی رعدآسا و صاعقه‌وار بر خصم دون فرود آیند و در هیبت و هیکل نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی از مرزها و کیان مقدس این خاک پاک، چه در مرزها و چه در فرامرزها صیانت و حراست کنند.
اینجانب به نمایندگی از مردم قهرمان خطه آذربایجان، سرزمین سرداران عاشورایی و شهدای محراب به شکرانه این دستاورد‌های جدید ارتش، به پیشگاه حی لایزال سر تعظیم فرود آورده و با تقدیم بهترین تبریک ها به فرماندهی معظم کل قوا، همه نیروهای مسلح پا در رکاب و مطیع امر رهبر خصوصاً ارتشیان سلحشور و شجاع و سپاهیان همیشه پیروز و فداکار؛ سربلندی روز افزون شجره طیبه ارتش برای تأمین امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم./
 

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 8 خرداد 1401
  • ساعت 08
  • توسط abdolah asadi
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 9 خرداد 1401
  • ساعت 09
  • توسط abdolah asadi
نظرات شما
captcha refresh