امـروز : جمعه 10 فروردين 1403
تاریخ : پنجشنبه 8 دي 1401
کد 24651

پیام مشترک به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پیام مشترکی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی، از مردم مومن و ولایتمدار استان برای شرکت در ویژه‌برنامه‌های این روز و تجدید بیعت با ولایت دعوت کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ إِنَّ في ذلِکَ َلآياتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ
 
یوم الله نهم دی، سالروز حماسۀ تاریخ ساز ملت بزرگ ایران و آغاز فصلی ماندگار از حمایت جانانه ملت از ولایت فقیه در تاریخ ایران است.
در آن روز تاریخی ملت ایران با روحی سرشار از دیانت و عزمی راسخ و بصیرتی نافذ، آسمان فیروزه فام آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی را از غبار بی بصیرتی ها پاک کردند و با هدایت و روشنگری های ولایت تمام پیچیدگی‌ها و گستردگی بزرگترین فتنۀ تاریخ انقلاب را درهم شکستند.
و اینجا خطه آذربایجان؛ مردمانی که در آن برهه حساس تاریخی با جلوداری و پیشگامی که نور بصیرت حسینی و تفکر عاشورائی در لحظه به لحظه آن جاری بود، یزیدیان زمان و قانون شکنان داخلی و هتاکان به حریم اسلام و اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام را در 8 دی ماه و یک روز قبل از خیزش ملت ایران رسوا کردند و بار دیگر به دنیا نشان دادند که حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هنوز طنین "آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی" در گوش زمان با شکوه است.
آری همانطور که رهبر عزیزتر از جانمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بیان فرموده اند "مردم ما در مقابله‌ با فتنه، خودشان به پا خاستند و نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زدند. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه‌ این است که این مردم بیدارند، هشیارند".
دی ماه امسال نیز که آغازش مزین به نام و یاد پاره تن نبی مکرم اسلام حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها بود و رایحه حضور 200 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس وجب به وجب ایران عزیز را عطرآگین کرد، صحنه ای دیگر از دینداری و بصیرت را به منصه ظهور رساند و بدرقۀ میلیونی آلاله های بی نشان در سراسر کشور رفراندمی دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار کرد.
و اکنون در آستانه روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت قوی‌ترین فرمانده مبارزه‌ی با تروریسم، قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین سردار بزرگ جبهه مقاومت شهید ابو مهدی المهندس که با اعتراف رئیس جمهور قمارباز و جنایتکار آمریکا، تروریسم دولتی آمریکا را برملا کرد؛ بصیرت و میثاق امت با ولایت را با صدایی رساتر و کوبنده تر فریاد میزنیم.
اینجانبان با ایمان راسخ به اینکه عوامل فتنه‌گر، در پیشگاه ملت شریف ایران اسلامی نه تنها جایگاهی ندارند، بلکه آه خانواده شهداء دامان آنان را خواهد گرفت و در پیشگاه دادگاه عدل الهی باید پاسخگوی اقدامات خیانتکارانه خویش باشند از عموم حماسه آفرینان ایران اسلامی و آزادیخواهان و عزتمداران امت اسلام می خواهیم تا با تکریم این ایام، تذکر و یادآوری ایام الله و تعظیم شعائر اسلامی و انقلابی را پرشورتر از گذشته به انجام رسانده و با مشارکت در برنامه های اعلام شده، با مجاهدت های فکورانه و فعالیت های خودجوش عموم ملت بصیر و مقاوم، به ویژه جوانان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ضمن تجدید بیعت با امام و مقتدای عزیزتر از جانمان و گرامی داشت یاد و نام شهدای راه حق و حقیقت و نجات بشریت از ظلمات جاهلیت مدرن، شهدای جبهۀ مقاومت بخصوص شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای هسته ای بخصوص شهید والامقام دکتر فخری زاده پاسدار ایام الله و این حماسه ‌های بزرگ باشیم./
 
سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز
 
عابدین خرّم
استاندار آذربایجان شرقی
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 8 دي 1401
  • ساعت 09
  • توسط abdolah asadi
  • ویرایش شده
  • در پنجشنبه 8 دي 1401
  • ساعت 09
  • توسط abdolah asadi
نظرات شما
captcha refresh