امـروز : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
تاریخ : شنبه 13 آبان 1402
کد 24734

پیام قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان قدردانی کردند.
باسمه تعالی

امروز جلوه ای دیگر از شکوه بصیرت و هوشمندی مردمان همیشه بیدار خطه ی ایمان و اخلاص،آذربایجان قهرمان بود.
مردمانی که در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی خالق حماسه های پرغرور بوده اند و به تعبیر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) پرچم آزادی ایران دست تبریزی‌ها است و آذربایجان مرکز تمدّنی و فرهنگی در غرب کشور است.
و امروز در سیزدهمین روز از آبان ماه 1402 با همان پرچم آزادی و نسلی دیگر از این خاک پاک باحضور باشکوه، آگاهانه تابلویی بی مثال از بیداری جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی را به تصویر کشیدند و جلوه‌های بی‌نظیری از روحیه استکبار ستیزی و همدردی با ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته و با اعلام حمایت از مبارزات به حق مردم غزه، عزم راسخ خود را در ادامه مبارزه با آمریکا و نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی اعلام کردند.
حضور معنادار طیف عظیمی از جوانان مومن و انقلابی آذربایجان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان بیانگر عمق شناخت نسل جدید از مسائل مختلف دنیای امروز است؛ این نسل هوشیار امروز با لبیک به ندای رهبر عظیم الشان و مولا و مقتدای خود نشان دادند که در راه مبارزه با مستکبران جهان خصوصا آمریکا و اسرائیل کودک کش در صف اول جهاد ایستاده اند.
نسل شاداب جوان و نوجوان امروز برای رسیدن به افق های روشن و تحقق آرمان های بلند امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، خود را همچون حاج قاسم سلیمانی عزیز سرباز ولایت میدانند و برای تاثیرگذاری در معادلات جهانی و منطقه ای استکبارسیزی را سرلوحه کار و تحصیل خود قرارداده اند که نمود عینی آن در راهپیمایی یوم 13 آبان امسال نیز به وضوح دیده شد.
پیام روشن راهپیمایی و اجتماعات مردمی ۱۳ آبان گویای این حقیقت است که نسل امروز همانند نسل‌های اول و دوم انقلاب حتی پرشورتر و با عقلانیت انقلابی برگرفته از آموزه‌های امامین انقلاب، آمریکا را شیطان بزرگ میدانند و با عزمی راسخ و استوار تا نابودی و قطع ریشه‌های غده سرطانی رژیم صهیونیستی از منطقه، پشتیبان و حامی مردم و مبارزان فلسطینی خواهند بود.
اینجانبان با  تقدیر و تشکر از حضور یکایک ملت شریف و آگاه آذربایجان شرقی بویژه جوانان برومند و فهیم این خطه از تمامی گروه‌های مردمی، نهادها و دستگاهای اجرایی، اصحاب محترم رسانه که در این حماسه بزرگ انقلابی و مردمی نقش آفرینی کردند، تقدیر و تشکر نموده و آینده‌ای سرشار از امید و روشنی و توفیق روز افزون شأن را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.
 
سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

عابدین رضوی خرّم 
استاندار آذربایجان شرقی
  • نوشته شده
  • در شنبه 13 آبان 1402
  • ساعت 18
  • توسط abdolah asadi
  • ویرایش شده
  • در شنبه 13 آبان 1402
  • ساعت 18
  • توسط abdolah asadi
نظرات شما
captcha refresh