امـروز : شنبه 8 ارديبهشت 1403
تاریخ : شنبه 21 بهمن 1402
کد 24753

دعوت به راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم استان برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کردند.
باسمه تعالی
 
شجره طیبه و پرثمر انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به چهل و پنجمین بهار خود رسیده است؛ سالروز تبلور شکوه و ایثار ملت قهرمان و بزرگ که طومار رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را با رهبری زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.
راهپیمایی ۲۲ بهمن، این نمونه بی‌همتا از وفاداری به آرمان‌های انقلاب، یک عید حقیقی برای ملت ایران است که مجموعه‌ای از ارزش‌ها را در دل خود جای داده است و اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران، شعار "۲۲ بهمن ماه، یوم الله، یوم الله" و طنین سرود ملی ایران در سالروز جشن پیروزی انقلاب، حالا از خاطرات مشترک چند نسل از ایرانیان است.
۲۲ بهمن نماد و نشان دهنده پویایی انقلاب اسلامی و مصداق اهم تعظیم شعائر الهی است و مردم بیدار این خاک پاک در پاسخ به دستگاه عریض و طویل تبلیغات دشمنان که با یک جنگ ترکیبی سیاسی، اقتصادی و رسانه ای همسو و همگام سعی در ناامید کردن مردم و ایجاد جو بی‌اعتمادی و سوءظن مردم به  نظام را دارند؛ با حضور پرشکوه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می کنند.
حال که دشمن در جنگ شناختی تمام توان خود را صرف تفرقه و پریشانی ملت ایران میکند، راهبرد وحدت ملی گره‌گشاست و این مهم با حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و مشارکت همگانی ملت در انتخابات 11 اسفند محقق خواهد شد و تابلویی زیبا از مردم‌سالاری دینی و آزادی و آزادگی ملت غیور، انقلابی و ولایتمدار ایران را به نمایش گذاشته و تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان انقلاب و ملت عزیز ایران خواهد بود.
حضور میلیونی مردم ایران در عید پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که پاسداشت این روز، یک سرمایه بزرگ و تمام نشدنی است؛ در واقع بیست و دوم بهمن، در طول همه این سال‌ها، نمادی از پای‌کار بودن مردم برای انقلاب‌اسلامی است.
اینجانبان با ادای احترام به روان پاک امام شهدا و شهدای انقلاب و دفاع مقدس از حضور مردان غیرتمند و زنان عفیف، از جوان و نوجوان با نشاط و کودکان عزیز و آینده سازان این مرز و بوم دعوت میکنیم برای نشان دادن هم‌عهدی همه نسل های ایران در دفاع از انقلاب و ارزش‌های مقدس آن و برای مقابله با نقشه‌های مختلف دشمنان علیه این آب و خاک در عید پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان ها بیایند تا در جهت تحقق گام دوم انقلاب و نیل به افق‌های روشن آینده بار دیگر نگاه جهانیان را مبهوت اتحاد و یکپارچگی خود نمایند.
سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز
مالک رحمتی
استاندار آذربایجان شرقی
  • نوشته شده
  • در شنبه 21 بهمن 1402
  • ساعت 14
  • توسط abdolah asadi
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh