امـروز : جمعه 7 ارديبهشت 1403
تاریخ : جمعه 15 دي 1396
کد 4018

نباید از دشمن غفلت کنیم/ دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نباید از حیله های دشمنان غفلت کنیم و به لبخند دشمن فریفته شویم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز عبادی- سیاسی جمعه تبریز با اشاره به حدیث امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام که فرمود: اگر مردم و مسئولان در خواب غفلت باشند، با لگدمال دشمن از خواب بیدار خواهند شد، گفت: باید دشمن را بهتر بشناسیم و به موقع با هر وسیله ای که در اختیار داریم در برابر دشمن بایستیم.

امام جمعه تبریز به اغتشاشات توطئه گران علیه مردم و تخریب اموال عمومی در برخی مناطق کشور اشاره کرد و افزود: مردم کشورمان در ماه های اخیر اعتراضات جدی به وضع بد اقتصاد ، گرانی و عملکرد مسئولان و موسسات مالی داشتند، اما دشمنان از مطالبات به حق مردم سو استفاده کردند.

وی افزود: مردم بصیر و انقلابی در چنین شرایطی سریع صف خود را از اغتشاشگران جدا وخودشان در مقابل این توطئه ها ایستادگی کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خاطرنشان کرد: معلوم شد که آمریکا و اسرائیل چقدر با ایرانی ها دشمنی دارند حتی در زلزله کرمانشاه اجازه ارسال دارو را به ایران از کشورهای غربی به بهانه تحریم ندادند و مردم کشورمان را به عنوان یاغی و تروریست معرفی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: تنها راه حل رفع مشکلات کشور، همدلی و همکاری مردم، همدلی روسای قوای سه گانه کشور و همه دستگاه ها و نهادهاست. همه باید دست به دست هم دهند و برای رفع تنگناهای اقتصادی و حل مشکلات تورم، رکود و بیکاری اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید از مردم تبریز و مردم غیرتمند آذربایجان قدردانی کنیم، ادامه داد: آفرین بر شعور مردم تبریز و غیورمردان آذربایجان که با فتنه گران همراهی نکردند.

امام جمعه تبریز بر ضرورت وحدت و همدلی دولت و مردم و گروه های سیاسی و احزاب  در برابر دشمنان تاکید کرد و گفت: اگر در درون نظام خود حرفی برای گفتن داریم، مسایل خانوادگی است ولی در برابر دشمن باید یک حرف مشترک داشته باشیم.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی و تشکیلات امنیتی در تامین امنیت مردم در روزهای اخیر، تصریح کرد: اعتراض با اغتشاش فرق دارد، ضمن اینکه هر چقدر شورش و فتنه افزایش یابد، آذربایجان بیدار است و پشت این نظام و انقلاب را خالی نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم با اشاره به پروژه دشمنان در کشته سازی افزود: رعایت آرامش و متانت و پیروی از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی رمز سربلندی در این فتنه هاست./*

  • نوشته شده
  • در جمعه 15 دي 1396
  • ساعت 18
  • توسط itshams itshams
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh